Media relations

Jsou jednou z nejdůležitějších součástí public relations. Zakládají se na budování a udržení dobrých vztahů s médii tak, abychom společně byli schopni prosazovat Vaše názory, postoje a efektivně prezentovat činnost Vaší společnosti směrem k veřejnosti.

Krizová komunikace

Když se objeví problém, který ohrožuje zájmy vaší firmy, je potřeba postupovat rozvážně a zároveň velmi rychle. Cílem krizové komunikace je krizi odvrátit a snížit její negativní dopad na zisky firmy. Je důležitá pro okamžité potřeby v případě nouze vycházející z výroby, z úniku firemních informací či jiné kritické situace, ve které se může Vaše společnost ocitnout. My Vás naučíme, jak je v krizi důležité umět se rychle a správně rozhodnout, jak a s kým komunikovat, jaké informace podávat. Společně s Vámi pak pro tyto situace vytvoříme krizový plán.

Media training

V rámci realizace public relations aktivit je pravděpodobné, že se dříve nebo později setkáte s veřejným vystoupením. Může se jednat o rozhovor s novináři, komentáře k tématům, ale též náročné vystoupení před publikem nebo zvládnutí krizové komunikace. Pro všechny tyto a další příležitosti je důležité získat znalosti a zásady správného vystupování. Mediální trénink by proto měl připravit všechny účastníky na práci novinářů a zvládnout tak vystupování před diktafonem, mikrofonem a televizní kamerou. Nezbytnou součástí mediálního tréninku je pak základní zvládnutí vhodných odpovědí a argumentace.

Media monitoring

Pro své klienty zajišťujeme s každodenní pravidelností monitoring mediálních výstupů. Včasnou a správou reakcí na negativní výstup jsme schopni případnou krizovou situaci uklidnit.

Firemní časopisy

Navrhneme pro Vás na míru jak interní časopis, tak jakékoliv jiné firemní periodikum. Tímto nástrojem, kterému lze dát novou tvář, můžete oslovit potřebnou skupinu Vašich potencionálních zákazníků nebo vlastních zaměstnanců a informovat je o novinkách, které se u Vás udály.

Redakční práce

Úspěšně realizované public relations a media relations aktivity se neobejdou bez kvalitně zpracovaných materiálů. Text, podobně jako slova, odráží kvalitu řečníka neboli autora. Proto by každý materiál, určený pro novináře, obchodní partnery a zaměstnance, měl splňovat ta nejnáročnější kritéria. Může se jednat o tiskové zprávy, rozhovory, komentáře, laické i odborné články, které budou následně využity pro PR aktivity.

Tiskové konference a neformální setkání s novináři

Chcete-li veřejnost seznámit s událostmi, které se nyní uskutečnily ve vaší společnosti, ideálním řešením je uspořádání tiskové konference pro novináře nebo neformální setkání s vybranými novináři. Úspěšná tisková konference vyžaduje poměrně náročnou přípravu a dobrou organizaci. Připravíme podklady a zajistíme veškeré mediální výstupy. Po skončení akce Vám připravíme vyhodnocení.

­
:: copyright © 2012-2019 TANDEM COM, s. r. o., všechna práva vyhrazena ::
­

PF 2014

Milí přátelé, klienti a obchodní partneři, děkujeme Vám za Vaši přízeň a přejeme klidné prožití vánočních svátků a úspěšný nový rok 2014! Tým TANDEM COM

Liberecký kraj vydal novou publikaci mapující lanové...

Odbor dopravy Libereckého kraje vydal novou publikaci, mapující lanové dráhy v Libereckém kraji s názvem „Osobní lanové dráhy v Libereckém kraji“. Publikace vychází v pořadí jako čtvrtá z oblasti dopravy po publikacích Kolébka...

Liberecký kraj dětem – Den bez aut zakončil Týden...

Ve sportovním areálu Vesec v Liberci se v sobotu uskutečnila akce pro rodiny s dětmi Liberecký kraj dětem – Den bez aut, která uzavřela Týden bezpečnosti v Libereckém kraji.

­
designed by op graphic